B-Wine
Regulament Forum
------------------------
Linkuri Utile
------------------------
Portal Forum
------------------------
Index Forum
------------------------
Conectare
Căutare
Amx_match_deluxe
Pagina 1 din 1
Amx_match_deluxe
Descriere: Match Deluxe este un plugin pentru meciuri de clan war .
Descarcare: MEGAUPLOAD | MediaFire
Nume: Match Deluxe
Versiune: 6.1
Autor: Shromilder
Instalare:
1.Fisierul amx_match_deluxe.sma il puneti in addons/amxmod sau amx/scripting
2.Fisierul amx_match_deluxe.amx il puneti in addons/amxmod sau amx/plugins
3.Acum adaugati urmatoarea linie in plugins.ini:
Code:
amx_match_deluxe.amx
4.Folderul amxmd il copiati in addons/amx/config
Cvar-uri ( le adaugati in amx/config/amxx.cfg):
amx_match_endtype( Maxround ):
Daca il setati la 0 ( DEFAULT ) meciul se termina dupa toate rundele jucate
Daca il setati la 1 meciul se termina cand o echipa castiga runda setat la mp_maxrounds+1runda
amx_match_hostname:
Daca il setati la 0 Numele serverului nu se va schimba
Daca il setati la 1 Numele serverului se va schimba in CS Match In Progress ( Voi incerca sa revin cu traducerea pluginului )
amx_match_hltvdelay:
Trebuie setat la 30
amx_match_overtime:
Daca il setati la 0 nu o sa scada timpul dupa terminarea meciului ( un fel de no timelimit )
Daca il setati la 1 o sa inceapa sa scada timpul pe harta dupa terminarea meciului
amx_match_overtimecfg:
Daca il setati la 0 nu se va incarca configul Match
Daca il seatati la 1 se va incarca configul
amx_match_otrounds:
Setati la 1
amx_match_password:
Setati la 1 pentru a pune parola pe server in timpu meciului
amx_match_readytype:
Daca setati la 1 toti playeri vor trebui sa scrie in chat /ready si o sa inceapa meciu
Daca setati la 2 doar ADMIN-ul poate porni meciul prin comanda /start
amx_match_swaptype:
Daca setati la 1 serverul va schimba automat Echipele la 15
amx_match_screenshot:
Setati 0 daca nu vreti sa faceti screenshot
Setati 1 pentru a face screenshot la fiecare sfarsit de runda
Setati 2 pentru a face screenshot la fiecare sfarsit de runda + Numele fiecarui jucator
amx_match_showscore:
Daca setati la 0 nu va arata scorul meciului dupa fiecare runda
Daca setati la 1 va arata scorul meciului dupa fiecare runda.
Comenzi ADMIN
/start: Pentru a incepe meciul
/stop: Pentru a opri meciul
/restart: Pentru a restarta meciul
Module Necesare:
- Sockets
[size=30]^[/size]
||
Cam atat sper ca va fi de folos(Tutorial explicat de la cvaruri pana aici de eXceSs)
Alte info in engleza: (Tutorial explicat mai jos de kiLLTek)
Usage:
To load a match:
amx_match < CT's clan tag > < T's clan tag > < mrXX or tlXX > < Config filename > [recdemo|rechltv|recboth]
- or -
amx_match2 < mrXX or tlXX > < Config filename > [recdemo|rechltv|recboth]
- or -
amx_match3 < CT's clan tag > < T's clan tag > < mrXX or tlXX > < Config filename > < second map > [recdemo|rechltv|recboth]
- or -
amx_match4 < mrXX or tlXX > < Config filename > < second map > [recdemo|rechltv|recboth]
For example:
amx_match SK eoL mr12 ecup recboth
This will load a match with teams: "SK" and "eol", with MaxRound 12 rule,
using the ecup.cfg server config file, and will record demos and HLTV demos.
Note: if your clan tag has a space, use quote marks: "SK swe"
Other commands:
To restart a match: amx_matchrestart or "say /restart"
To stop a match: amx_matchstop or "say /stop"
To force the start of a match: amx_matchstart or "say /start"
To restart a half (re-lo3): amx_matchrelo3 or "say /relo3"
To swap teams: amx_swapteams
To randomize teams: amx_randomizeteams
Cvaruri traduse de kiLLTek(Toate):
amx_match_endtype
Maxround:
0 -> Meciul se termină, după toate rundele sunt jucate. (Setat implicit)
1 -> Meciul se termină atunci când o echipa a câştigat meciul setat mp_maxrounds+1 runde.
Limită:
0 -> Meciul se termină imediat după termenul limită. (Setat implicit)
1 -> Meciul se termină la sfârşitul ultimei runde.
amx_match_hostname
0 -> Nu schimba numele serverului.
1 -> Modifică numele serverului pentru (amx_match / 3) " vs | CS meci în curs" sau (amx_match2 / 4) " CS meci în curs". (Setat implicit)
amx_match_kniferound
0 -> Nu există nici o runda de cuţit înainte de perioada warmup pentru a decide echipele (setat implicit).
1 -> Exista o runda cuţit înainte de prima perioadă de warmup pentru a decide echipele.
amx_match_overtime
0 -> nu o sa scada timpul dupa terminarea meciului , un fel de no time limit.
1 -> o sa scada timpul dupa terminarea meciului (setat implicit).
amx_match_otcfg
* Folositi numai dacă aţi setat amx_match_overtime la 1 *
0 -> nu incarca nici un comfig.
1 -> incarca configul match (setat implicit).
amx_match_otlength
* Folositi numai dacă aţi setat amx_match_overtime la 1 *
Lungime timpului suplimentar (3 runde / minute / victorii prin default).
amx_match_otunlimited
* Folositi numai dacă aţi setat amx_match_overtime la 1 *
! Atenţie: Statistici nu vor fi scoase dacă utilizaţi acest cvar !
0 - timplul suplimentar> nu este nelimitat (2 jumătăţi numai). (Setat implicit)
1 - timplul suplimentar> este nelimitat.
amx_match_password
0 -> Serverul nu va adauga automat parola in timpul meciului.
1 -> Serverul va adauga pw inainte de meci, cu utilizare amx_match_password2. (Setat implicit)
amx_match_password2
* Folositi numai dacă aţi setat amx_match_password la 1 *
Folositi acest cvar pentru a seta valoarea parola. (Valoarea implicită este "scrim")
amx_match_playerneed
* Folositi numai dacă aţi setat amx_match_readytype la 1 *
Acesta este numărul de jucători care trebuie să fie gata (valoarea implicita este "10").
(Setaţi-l la 4 Dacă doriţi să joace un meci 2 vs 2 de exemplu).
amx_match_pugstyle
0 -> PUG style gameplay-ul este oprit. Server nu începe meciuri automat (setat prin default).
1 -> PUG style gameplay-ul este pornit. Serverul incepe meciuri automat
amx_match_randomizeteams
0 - Echipele> nu sunt randomizate inainte de meci (setat implicit).
1 - Echipele> sunt randomizate inainte de meci.
amx_match_readytype
0 -> doar un singur jucător de fiecare parte trebuie să spun /ready in chat pentru a incepe acest meci.
1 -> toti jucatori trebuie sa spuna /ready in chat pentru a incepe meciul sau adminul sa spuna /start(setat prin default).
2 -> doar un admin poate începe meciul prin a spune in chat /start sau amx_matchstart 1
amx_match_swaptype
0 - Echipe> nu se va schimba după prima jumătate.
1 - Echipele> se vor schimba automat după prima jumătate (setat prin default).
amx_match_screenshot
0 -> nu face screenshot .
1 -> este facut cate 1 screenshot la fiecare sfarsit de runda(setat implicit).
2 -> două screenshot-uri sunt luate (unul dintre scoruri, unul dintre numele şi userids) la sfârşitul fiecărei runde.
amx_match_screenshot2
0 -> nu face screenshot daca meciul este oprit prin utilizarea amx_match_stop sau "say / stop".
1 -> este facut screenshot la sfarsitul fierarei runde, chiar daca meciul este oprit utilizarea amx_match_stop sau "say / stop" (setat prin default).
amx_match_shield: (Asiguraţi-vă că pentru a permite "restmenu.amxx")
0 -> Plugin unrestricts scut în timpul meciului.
1 -> Plugin restricte scut în timpul meciului (setat prin default).
amx_match_shield2: (Asiguraţi-vă că pentru a permite "restmenu.amxx")
0 -> Plugin unrestricts scut după meci.
1 -> Plugin limitează scut după meci (setat implicit).
amx_match_showscore
0 - Scor> nu va fi aratat după fiecare rundă.
1 - Scor> este afişat după fiecare rundă (setat implicit).
2 - Scor> va fi prezentat pe parcursul întregului meci.
amx_match_stats
0 -> Nu arata statistici pentru fiecare meci (setat implicit).
1 -> Arata statistici pentru fiecare meci.
amx_match_warmupcfg
0 -> Plugin-ul nu foloseşte un config în timpul sesiunii Incalzirii (setat prin default).
1 -> Plugin-ul foloseste config în timpul sesiunii Incalzirii.
Descarcare: MEGAUPLOAD | MediaFire
Nume: Match Deluxe
Versiune: 6.1
Autor: Shromilder
Instalare:
1.Fisierul amx_match_deluxe.sma il puneti in addons/amxmod sau amx/scripting
2.Fisierul amx_match_deluxe.amx il puneti in addons/amxmod sau amx/plugins
3.Acum adaugati urmatoarea linie in plugins.ini:
Code:
amx_match_deluxe.amx
4.Folderul amxmd il copiati in addons/amx/config
Cvar-uri ( le adaugati in amx/config/amxx.cfg):
amx_match_endtype( Maxround ):
Daca il setati la 0 ( DEFAULT ) meciul se termina dupa toate rundele jucate
Daca il setati la 1 meciul se termina cand o echipa castiga runda setat la mp_maxrounds+1runda
amx_match_hostname:
Daca il setati la 0 Numele serverului nu se va schimba
Daca il setati la 1 Numele serverului se va schimba in CS Match In Progress ( Voi incerca sa revin cu traducerea pluginului )
amx_match_hltvdelay:
Trebuie setat la 30
amx_match_overtime:
Daca il setati la 0 nu o sa scada timpul dupa terminarea meciului ( un fel de no timelimit )
Daca il setati la 1 o sa inceapa sa scada timpul pe harta dupa terminarea meciului
amx_match_overtimecfg:
Daca il setati la 0 nu se va incarca configul Match
Daca il seatati la 1 se va incarca configul
amx_match_otrounds:
Setati la 1
amx_match_password:
Setati la 1 pentru a pune parola pe server in timpu meciului
amx_match_readytype:
Daca setati la 1 toti playeri vor trebui sa scrie in chat /ready si o sa inceapa meciu
Daca setati la 2 doar ADMIN-ul poate porni meciul prin comanda /start
amx_match_swaptype:
Daca setati la 1 serverul va schimba automat Echipele la 15
amx_match_screenshot:
Setati 0 daca nu vreti sa faceti screenshot
Setati 1 pentru a face screenshot la fiecare sfarsit de runda
Setati 2 pentru a face screenshot la fiecare sfarsit de runda + Numele fiecarui jucator
amx_match_showscore:
Daca setati la 0 nu va arata scorul meciului dupa fiecare runda
Daca setati la 1 va arata scorul meciului dupa fiecare runda.
Comenzi ADMIN
/start: Pentru a incepe meciul
/stop: Pentru a opri meciul
/restart: Pentru a restarta meciul
Module Necesare:
- Sockets
[size=30]^[/size]
||
Cam atat sper ca va fi de folos(Tutorial explicat de la cvaruri pana aici de eXceSs)
Alte info in engleza: (Tutorial explicat mai jos de kiLLTek)
Usage:
To load a match:
amx_match < CT's clan tag > < T's clan tag > < mrXX or tlXX > < Config filename > [recdemo|rechltv|recboth]
- or -
amx_match2 < mrXX or tlXX > < Config filename > [recdemo|rechltv|recboth]
- or -
amx_match3 < CT's clan tag > < T's clan tag > < mrXX or tlXX > < Config filename > < second map > [recdemo|rechltv|recboth]
- or -
amx_match4 < mrXX or tlXX > < Config filename > < second map > [recdemo|rechltv|recboth]
For example:
amx_match SK eoL mr12 ecup recboth
This will load a match with teams: "SK" and "eol", with MaxRound 12 rule,
using the ecup.cfg server config file, and will record demos and HLTV demos.
Note: if your clan tag has a space, use quote marks: "SK swe"
Other commands:
To restart a match: amx_matchrestart or "say /restart"
To stop a match: amx_matchstop or "say /stop"
To force the start of a match: amx_matchstart or "say /start"
To restart a half (re-lo3): amx_matchrelo3 or "say /relo3"
To swap teams: amx_swapteams
To randomize teams: amx_randomizeteams
Cvaruri traduse de kiLLTek(Toate):
amx_match_endtype
Maxround:
0 -> Meciul se termină, după toate rundele sunt jucate. (Setat implicit)
1 -> Meciul se termină atunci când o echipa a câştigat meciul setat mp_maxrounds+1 runde.
Limită:
0 -> Meciul se termină imediat după termenul limită. (Setat implicit)
1 -> Meciul se termină la sfârşitul ultimei runde.
amx_match_hostname
0 -> Nu schimba numele serverului.
1 -> Modifică numele serverului pentru (amx_match / 3) "
amx_match_kniferound
0 -> Nu există nici o runda de cuţit înainte de perioada warmup pentru a decide echipele (setat implicit).
1 -> Exista o runda cuţit înainte de prima perioadă de warmup pentru a decide echipele.
amx_match_overtime
0 -> nu o sa scada timpul dupa terminarea meciului , un fel de no time limit.
1 -> o sa scada timpul dupa terminarea meciului (setat implicit).
amx_match_otcfg
* Folositi numai dacă aţi setat amx_match_overtime la 1 *
0 -> nu incarca nici un comfig.
1 -> incarca configul match (setat implicit).
amx_match_otlength
* Folositi numai dacă aţi setat amx_match_overtime la 1 *
Lungime timpului suplimentar (3 runde / minute / victorii prin default).
amx_match_otunlimited
* Folositi numai dacă aţi setat amx_match_overtime la 1 *
! Atenţie: Statistici nu vor fi scoase dacă utilizaţi acest cvar !
0 - timplul suplimentar> nu este nelimitat (2 jumătăţi numai). (Setat implicit)
1 - timplul suplimentar> este nelimitat.
amx_match_password
0 -> Serverul nu va adauga automat parola in timpul meciului.
1 -> Serverul va adauga pw inainte de meci, cu utilizare amx_match_password2. (Setat implicit)
amx_match_password2
* Folositi numai dacă aţi setat amx_match_password la 1 *
Folositi acest cvar pentru a seta valoarea parola. (Valoarea implicită este "scrim")
amx_match_playerneed
* Folositi numai dacă aţi setat amx_match_readytype la 1 *
Acesta este numărul de jucători care trebuie să fie gata (valoarea implicita este "10").
(Setaţi-l la 4 Dacă doriţi să joace un meci 2 vs 2 de exemplu).
amx_match_pugstyle
0 -> PUG style gameplay-ul este oprit. Server nu începe meciuri automat (setat prin default).
1 -> PUG style gameplay-ul este pornit. Serverul incepe meciuri automat
amx_match_randomizeteams
0 - Echipele> nu sunt randomizate inainte de meci (setat implicit).
1 - Echipele> sunt randomizate inainte de meci.
amx_match_readytype
0 -> doar un singur jucător de fiecare parte trebuie să spun /ready in chat pentru a incepe acest meci.
1 -> toti jucatori trebuie sa spuna /ready in chat pentru a incepe meciul sau adminul sa spuna /start(setat prin default).
2 -> doar un admin poate începe meciul prin a spune in chat /start sau amx_matchstart 1
amx_match_swaptype
0 - Echipe> nu se va schimba după prima jumătate.
1 - Echipele> se vor schimba automat după prima jumătate (setat prin default).
amx_match_screenshot
0 -> nu face screenshot .
1 -> este facut cate 1 screenshot la fiecare sfarsit de runda(setat implicit).
2 -> două screenshot-uri sunt luate (unul dintre scoruri, unul dintre numele şi userids) la sfârşitul fiecărei runde.
amx_match_screenshot2
0 -> nu face screenshot daca meciul este oprit prin utilizarea amx_match_stop sau "say / stop".
1 -> este facut screenshot la sfarsitul fierarei runde, chiar daca meciul este oprit utilizarea amx_match_stop sau "say / stop" (setat prin default).
amx_match_shield: (Asiguraţi-vă că pentru a permite "restmenu.amxx")
0 -> Plugin unrestricts scut în timpul meciului.
1 -> Plugin restricte scut în timpul meciului (setat prin default).
amx_match_shield2: (Asiguraţi-vă că pentru a permite "restmenu.amxx")
0 -> Plugin unrestricts scut după meci.
1 -> Plugin limitează scut după meci (setat implicit).
amx_match_showscore
0 - Scor> nu va fi aratat după fiecare rundă.
1 - Scor> este afişat după fiecare rundă (setat implicit).
2 - Scor> va fi prezentat pe parcursul întregului meci.
amx_match_stats
0 -> Nu arata statistici pentru fiecare meci (setat implicit).
1 -> Arata statistici pentru fiecare meci.
amx_match_warmupcfg
0 -> Plugin-ul nu foloseşte un config în timpul sesiunii Incalzirii (setat prin default).
1 -> Plugin-ul foloseste config în timpul sesiunii Incalzirii.
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum